Monday, April 8, 2019

DEA ĐURĐEVIĆ SE POJAVILA NA TV-u PRVI PUT NAKON STRAŠNE NESREĆE: Uživo je sve otkrila, ove riječi kidaju srce!

Posted by Najboljikolaci.com on April 08, 2019 | No comments

Voditeljica "Novog jutra" Dea Đurđević doživjela je tešku saobraćajnu nesreću 7. februara u ranim jutarnjim satima i tom prilikom je dobila teške povrede od koji se još oporavlja,
Dein oporavak teče u najboljem mogućem smjeru.


Ona je juče prvi put poslije dva mjeseca izašla iz bolničke postelje i dan provela sa svojim najmilijima, a prvi put poslije stravične saobraćajne nesreće koja je potresla cjelokupnu domaću javnost, hrabra Dea se danas po prvi put obratila javnosti.
dea1


- Sretna sam što sam ovdje! Napokon se dobro osjećam. Imala sam višestruke povrde, kontuziju srca i pluća, i dvostruki prelom karlice, trtičnu kost polomljenu. Sada hodam, i najteža povreda je ruka koja mi je bila otkinuta. Zahvaljujući Marku Bumbašireviću, ja imam svoju ruku - rekla je sa osmijehom Dea.

0 comments:

Post a Comment